Οι θρύλοι του Ελληνικού black metal μετά από ένα μικρό καλοκαιρινό break -όπως δηλώνουν χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση τους-, επιστρέφουν στις ζωντανές εμφανίσεις. Σάο Πάολο (Βραζιλία), Λονδίνο (Μεγάλη Βρετανία), Θεσσαλονίκη (Ελλάδα), Πράγα (Τσεχία) και Gothenburg (Σουηδία), οι επόμενες στάσεις.
Εμείς ας θυμηθούμε κάτι από την περσινή τους εμφάνιση στο Golden R. Festival 2024:

